Sunday, July 17, 2016

Pokemon Go (15)

Mi se pare corespunzător ca zilele astea să vorbim un pic de isteria cauzată de acest joc. Pokemon a apărut ca și desen animat cam în perioada în care am încetat să mă mai uit la desene animate. Deși părea interesant, și anumite anime-uri îmi plac, nu se încadra în standarde. Și totuși iată că dupa aproape 20 de ani, controlat de o companie ce nu a mai avut succes în ultimii zeci de ani, brandul a reușit să se adapteze vremurilor și să creeze o adevărată isterie. Acum universurile virtuale nu mai au un final, vor fi veșnice. Zilele astea a devenit disponibil și în România și am prieteni de ambele tabere, adică cei care îl joacă și cei care îl critică. Cert e că toata lumea vorbește. 
Nu știu dacă am să-l pun, ultimul joc pe care l-am jucat a fost Max Payne I, și oricum ma termină bateria la telefon, problema secolului. Dar trebuie să recunosc meritele creatorilor care au avut viziunea. Da, tehnologia ar trebui să ne apropie dar ne desparte. Și totuși, pentru ăsta, trebuie să ieși afară, în aer liber :D Mai sunt unii care au traversat neregulamentar si a dat mașina peste ei, sau alții care de la volan încercau să-l prindă pe fraier. Sperăm totuși să reglementeze locurile unde apar.