Friday, July 8, 2016

Deliric x SIlent Strike (7)

Ok, poate nu am spus destul de concret, voi scrie un articol pe zi dar nu-l voi publica neapărat in aceeași zi. 

Și cum a trecut aproape o săptămână fără a discuta măcar un pic despre muzică, si pentru că tot alaltăieri a și apărut un album cel puțin interesant, am zis că e de bun augur să spunem câteva cuvinte. M-am mai și întâlnit cu baieții care sărbătoreau cu tradiționala șaormă lansarea albumului spre audiție.

În primul rând ce mi-a atras atenția a fost numele albumului. Probabil că are un nume de proiect sau ceva, dar în sine efectiv nu văd să aiba unul oficial. Ceea ce nu e neapărat ceva nasol. Și amândoi își permit o aroganță de genul ăsta. Sunt profesioniști și experimentați, producători cu ani vechi de meserie în spate și asta se aude de la primele piese. Instrumentalele sunt construit într-un mare fel, destul de modern, destul de experimental, destul de tare. Are o piesă, două, al cărei groove m-a trimis către West-Coast-ul ăla din zilele de vară.

E de recomandat, se poate asculta pe youtube sau descărca de pe site-ul oficial. Ca precizări de natura personală ar fi ca nu sunt EM, invitata lor de pe o piesă, și că, oricât m-aș forța, nu pot spune că-mi place Alexandrina. Recunosc, e o artistă desăvârșită, e interesantă, nu are piese rele deloc, numai ca nu rezonez cu ea. Probabil că nu am ascultat-o când a trebuit. Pe unii artiști îi înțelegi doar dacă pui mâna pe matarialele lor la vârsta sau momentul potrivit. Precum e probabil Radiohead cu al lor album cult OK Computer, pe care dacă nu-l asculți intre 16 și 18 ani, s-ar putea să nu te influențeze. E doar o teorie, pot gresi.

Și că tot vorbim de muzică, în aceeași zi a scos și fratele Keed (Șatra Benz) o piesa, Monica, care mi-a rupt capu cum nu a mai făcut-o o piesă de multa vreme. E în replay la mine.