Friday, July 15, 2016

7 ani de blog (13)



Coincide și cu ziua mea de naștere, așa că se cuvine să transmit tradiționala pastorală. Ok, nu chiar atât de tradițională, dar pot începe de acum. Am aruncat sumar o privire spre postările din trecut și binențeles că mi-e asa greu să înțeleg cum s-au dus așa repede cei 7 ani, având impresia că scriu pe blog de o lună sau două (blogul mi l-am făcut cadou în 2009). 

Sesizez cât de mult m-am schimbat, dar recamrc și cât de mult nu. Cu toate că intreprindeam alte activități mai intens atunci, pe care acum le-am dat mai la o parte (muzica) și eram un pic mai activ, în mare sunt cam același. Sper că mai bun. 

Acum 10 ani am făcut un party mare și am chemat aproape toată agenda la vremea respectivă. Nu știu cum se face da mereu pică ziua mea vara când e lumea plecată, dar tot am avut 50 și ceva de invitați. A fost de vis și mi-ar fi plăcut să mai fi făcut și anul ăsta ceva asemănător. Timpul și activitatea nu-mi permit, dar să lăsam o portiță deschisă și acestei posibilități pentru la anul. Pentru că, am rămas plăcut surprins și copleșit de mesajele primite. Da, și alea de pe facebook te fac să te simți bine. Și mi-ar plăcea să beau cu fiecare în parte câte o bere (da probabil nu în aceeași zi). 

Ei, și aici îmi confirma faptul că în luna iulie, numai oameni cu nume mare-snascuți Probabil că mai era din filmuleț dar nu mai avea bateria sau ceva.