Monday, October 31, 2011

Cum a fost seminarul despre cum sa scrii articole mai bune pe blog

Vineri, la Bucharest Hubb, sponsorizat de Microsof/Internet Explorer 9 (care din pacate nu merge pe XP-ul de pe calculatorul meu), am luat parte la un seminar moderat de Ioan Nicut, un coach despre care am ramas cu o parere excelenta. Multumesc lui Alex Negrea pentru oportunitate.

Au fost prezente suficiente persoane pentru a tine un workshop cat mai eficient. Am avut timp sa interactionam, sa purtam dialoguri toti cei prezenti. Au fost si oameni mai vechi in bransa, cu o influenta mai mare, dar si bloggeri la inceput de drum (hello). Mi-a placut ca toti am fost tratati cam la fel, pe aceeasi treapta (cu toate ca nu avem experienta altora). S-a pus accentul pe continut, pe poveste. 

Am fost intrebat de ce tin un blog. Acum pot spune ca-mi place. Survola de ceva timp ideea de blog, aveam  (am) in gestiune mai multe site-uri tip blog, dar am inceput sa scriu mai mult pentru a-mi creea o disciplina. In timp am vazut ca blogul mi-a adus mici victorii, acele lucruri care ma satisfac pe plan personal (m-am bucurat mult cand am primit un comentariu despre o piesa pe care o vazusem si am tinut s-o impartasesc). Am cunoscut oameni noi si deosebiti prin intermediul sau, m-am mai disciplinat iar acum, cand i-am dat o forma cat de cat apropiata  de ceea ce cred ca ar trebui sa fie, doresc sa trec la un nivel superior.

Platforma nu are importanta, trebuie sa incepi de undeva (cate articole au ramas in draft in ideea de a le pune pe site cand o sa iau domeniu sau o sa trec pe wordpress). Iar continutul este cel care te deosebeste. Ma bucur cand vad ca traficul creste dar nu urmaresc asta. Nu vreau sa-mi exprim frustrarile (am destule) ci mai degraba sa ofer o viziune spre rezolvare (solutie ar fi mult spus). 

Ce am observat? Ca nu sunt singur. Si e un sentiment placut. Cred ca bloggerii sunt mult mai responsabili decat multe alte persoane puse in functii de decizie pentru altii. Sper ca in timp, sa avem persoane in conducere din acest cadru (politicieni cu blog mai sunt, bloggeri care s-au facut politicieni, mai putin). 


Nu radeam in poza de mai sus; in acea dimineata am fost extrem de balonat si a fost o situatie dificila, ne stiind cum sa controlez reactiile (de-a lungul anilor mi-am dezvoltat anumite tehnici cand vine vorba de corpul meu si cum sa-i gestionez activitatile). Multumesc pentru pastila.