Sunday, October 30, 2011

Ce muzica mai ascultam?

E vorba de muzica. Din cand in cand mai postez (avand acelasi titlu, ma gandesc sa numerotez) cateva melodii care-mi canta non-stop in cap. In general melodii noi; altele mai vechi pe care le reiau, altele mai vechi pe care acum le-am descoperit!

T-Pain, un artist pe care-l apreciez mult. Va scoate un album fara celebrul auto-tune (care l-a facut celebru :P). Piesa-mi place la nebunie. Este una trista, si ma mira si pe mine cum o pot asculta cu placere in orice perioada a zilei. Tare.



Rakaa sau Iriscience, membru Dilated Peoples alaturi de Evidence si DJ Babu are si el o piesa solo foarte smechera aparuta canva anul trecut, dar clipul fiind mai recent. Am aflat de el via SSS. Chiar m-a impresionat mai mult decat Evidence. Si clipul si piesa.



Nu ar fi magic daca nu ar fi 3 piese. Pe ultima am descoperit-o chiar aseara. Face parte din noul val al muzicii rock din Marea Britanie (cam ce da tonul) si m-am setat pe ea pe loc. E genul de piesa care ma impresioneaza pe mine. Melodioasa, usor trista. Si clipul e interesant (mai ales ca are imagini din studio). Interesant subiectul, apa si drownning, care sunt si melodia lui T-Pain!