Saturday, October 8, 2011

The Secret (documentar)

Ha! Se pare ca m-a luat un pic valul cu documentarele. La sugestia mai multor persoane si in urma unor discutii pe care le-am urmarit pe net, mai mult din curiozitate, m-am uitat (in vreo saptamana; eu ma uit azi 10 min, maine 20) la acest film. Aparent este si o carte, o piramida comerciala in jurul acestui subiect, care probabil ca aduce multi bani pentru cateva persoane.

Nu pot spune ca am ramas impresionat sau uimit, sau ca am avut o anume revelatie din urma sa. In mare, se vorbeste despre legea atractiei din univers. Cum gandurile pozitive atrag lucruri pozitive. Reciproc, gandurile negative atrag lucrurile negative.

Cum nu cred in coincidente (mi s-au intamplat prea multe), se pare ca un sambure destul de mare de adevar exista in aceasta... prezentare as numi-o mai degraba. Acum ma gandesc si la faza asta cu 2012, judecand dupa film chiar o sa vina daca ne-o punem toti in cap :P 


Singurul repros pe care l-as avea ar fi acela ca Dumnezeu este cam scos din context. Da, se fac trimiteri catre El dar nu in mod direct, si mai mult sub forma de energie creatoare. "Time changers" este un film despre care voi scrie candva; in el se explica mai bine ce inseamna sa-l scoti divinitatea din context ca raport la actiuni.


Ideea e ca avem nevoie de astfel de stimulente. Avem nevoie de chestii pozitive in jurul nostru. Viata e grea si noi nu ezitam nici un moment in a o face si mai grea. Am avut pana acum tentative, dar o sa iau in serios treaba asta. Sunt prea multe lucruri frumoase pentru a-ti pierde timpul cu cele negative.