Thursday, July 3, 2014

Social Media for parents - 8 iulie 2014 Bucuresti (conferinta)

Sa fie cam 2 ani de cand nu am mai calcat pe la o conferinta/meeting/adunare de vre-un fel. Prilej numai bun de a fi prezent marti 8 iulie la Howard Johnson la conferinta Social Media for parents. Prilej bun de a revedea si re-auzi plus de a cunoaste intelepciunea oamenilor care vor vorbi.

Nu sunt parinte dar in viata asta mi-am propus sa fiu. Toate se vor intampla atunci cand vor trebui iar anul 2014 ne pune in fata unor provocari pe care parintii de acum nici 5 ani nu le aveau. Fiecare generatie cu provocarile ei, gasim noi solutiile. Iar o solutie sunt comunitatile si canalele de comunicare intre comunitati; impartasirea experientelor si posibilitatea de a contacta aproape instant poate sa ne salveze de un drum la spital cu bebe-ul pentru ca am citit pe blogul altui parinte despre aceeasi reactie a pruncului intr-un anumit context (just saying, ca exemplu).

Am aruncat o privire peste proiectele din spatiul virtual romanesc pe acest domeniu (nu l-as numi nisa) si din punctul acesta de vedere stam excelent. 

Marti 8 iulie incepand cu orele 13 la Howard Johnson. Check the website pentru toate informatiile necesare. Sper sa ajunga mesajul la cat mai multa lume; sa fie constienta de vremurile pe care le traim si sa ne adaptam pentru a putea progresa si a oferi celor ce vin dupa noi o viata mai usoara si mai placuta. 
Social Media for Parents