Tuesday, January 14, 2014

Reparatii stradale

Articol ce intra in categoria "frustrari"; nu ca as avea eu vre-o treaba, nu ca s-ar face pe banii mei. Dar mor de oftica, macar din punct de vedere estetic. Saptamana trecuta treceam pe la Romana unde au pus pe jos o marmura (tot a lui Videanu?); ma rog, nu stiu daca a iesit pe cat de frumos se dorea. Dar nu au trecut doua saptamani de cand a fost gata si au venit cu utilaje sa o sparga, pentru reparatii la apa/curent/gaze/optica. Nici nu mai conteaza care, astea sunt cele patru mari entitati care au grija sa nu tina legatura intre ei si sa sape cu fiecare ocazie. 

Pe bulevardul Lascar Catargiu, numai eu am numart anul trecut: de patru ori au sapat in pamantul de pe marginea soselei, de fiecare data au plantat floricele si au pus gazon (ce-i drept, de fiecare data era mai frumos). Inteleg eu cum merge sistemul si il accept, dar parca prea exagereaza.