Wednesday, January 1, 2014

Ganduri pentru 2014

S-a terminat cel mai cumplit an din existenta mea. Fix atat vreau sa mentionez despre el. Pastram trecutul aproape dar ne gandim la viitor.
 
Pentru ca e inceput de an, fiecare ne facem promisiunile de rigoare. Am si eu lista mea iar printre ele se afla si "sa scriu mai mult pe blog". Ei bine, anul acesta (2014) o sa scriu ceva in fiecare zi, orisicat de scurt ar fi.

Pentru ca, avem multe de comunicat intre noi. Privesc in jur si vad ca cei de seama mea, tineretul, puterea emotionala si economica a acestei tari, pluteste intr-o deriva. Nu are lideri si modele, dar tanjesc dupa asa ceva. Se agata cu tarie de orice si oricine pote fi asemanat, dar de cele mai multe ori sunt persoanele cele mai nepotrivite. Afluxul de informatii nesemnificative ne face pe toti sa nu fim atenti la detaliile care conteaza. Nu cred in teoria conspiratiei dar cateodata chiar ai impresia ca cineva ne vrea prosti. Pana la urma e vorba de decizie, intr-o directia sau alta trebuie sa o iei si de asemenea sa-ti asumi toate actiunile. Eu am de gand sa lupt pentru o viata mai buna prin metodele pe care le cred de cuviinta si spun de pe acum ca-mi voi asuma toate lucrurile, bune sau rele, care vor urma in urma actiunilor intreprinse.
 
La multi ani 2014!