Saturday, November 5, 2011

Cum a fost la workshop-ul "Cum sa vinzi cu succes"

Ce te faci atunci cand, in momentele serioase te bufneste rasul acela nemernic, starea aia care face ca orice cuvant sau gest al altuia sa fie amuzant sau interpretat intr-un mod hilar? Cred ca e o stare a creierului asemanatoare cu starea pe care o are cand este sub influenta anumitor droguri, probabil ca o protectie care se declanseaja. Mi s-a intamplat foarte des in scoala generala si liceu, lucru pedepsit destul de drastic de anumiti profesori (as adauga fara un simt al umorului). Asta am patit pret de cateva minute (noroc ca a reusit sa ma abtin - si mai e o chestie - intodeauna exista un complice) cand am fost la un workshop despre vanzari sustinut de Mircea Enescu

S-a desfasurat la Rin Grand Hotel si pretul biletului a inclus si o carte scrisa de Robert B. Cialdini (profesor la o universitate din Statele Unite) - Psihologia persuasiunii - influentare. Cu alte cuvinte, numai din prezenta ai beneficiat de un avantaj. Seminarul s-a desfasurat excelent, Mircea Enescu fiind un sales-man in adevaratul sens al cuvantului. Un orator desavarsit, care-si stapaneste meseria (inainte de a deveni trainer a lucrat in domeniul bancar iar inainte de asta in publicitate) si are toate calitatile unui dascal ce poate transmite cunostintele sale celor care doresc sa le primeasca. Sustine si cursuri de pregatire (care sunt acceptabile ca si pret). Am plecat de la workshop mai increzator in mine si mai determinat sa pun in aplicare toate tehnicile si ideile pe care le am scrise pe agenda de ani de zile. 

Nu pot spune ca nu-mi erau cunoscute multe din tehnicile pe care le-am vazut acolo. Si totusi e nevoie sa le improspatezi pentru a avea o incredere mai mare in fortele proprii de a duce la bun sfarsit un proiect. Fiecare actiune pe care o intreprinzi este o vanzare (atunci cand scriem pe blog, cand scriem pe facebook, cand facem cunostinta cu o persoana) si atunci de ce sa nu incerci sa te perfectionezi? Imediat ce am plecat am incercat sa aplic o chestie invata la seminar. Era destul de evidenta dar nu am folosit-o pana atunci. Si a dat rezultatul dorit :)


Mai multe pe site-ul oficial www.curs-vanzari-intensiv.ro unde te poti abona la newsletterul sau. Recomand sa fi acolo la urmatoarea prezentare.