Monday, November 14, 2011

TED: Roger McNamee: Six ways to save the internet

Ma gandesc asa in ce lume traim. Vremuri tulburi, decizii de luat. M-am intors la Windows pentru o perioada (una la mana pentru ca am nevoie de niste aplicatii care ruleaza doar pe el si doi Windows 7 e chiar un produs bun, plus ca-mi era dor de interfata). Pana sa ne decidem asupra unui standard -flash, care omoara procesorul si nu o sa mai fie dezvoltat de Adobe si noua generatie html5 care nu se misca asa cum ne-am dori; sistemele de operare mobile Android, Blackberry si iOs, toate avand avantajele sale; pana la providerul care-ti ofera internet- o sa dureze ceva timp. Acum mi se pare destul de obositor, prea multa informatie. Totusi cred ca in viitor, aceasta perioada va fi similara cu perioada interbelica din Bucuresti, o lume la care si multi si acum viseaza. Nu sunt de acord cu tot ce zice el acolo, dar e un punct de vedere care trebuie cercetat.