Monday, June 6, 2011

Spectacolul aviatic de la Clinceni

Sambata 4 iunie am "aterizat" pe la Clinceni, o aerogara de langa Bucuresti. Nu este o aerogara comerciala, pista fiind direct pamantul. Acolo se tin cursuri de zbor (planoare, avione de mici dimensiuni cat si sarituri cu prasuta).

Ultimul spectacol aviatic la care am asistat a fost candva prin 92, la Otopeni. Atunci au fost si avioane militare, a fost ceva mai spectaculos. Imi aduc aminte bine de la 4 ani :). 

Avioanele de sambata au fost de mici dimensiuni. Nu sunt un pasionat/cunoscator. Cert e ca am ramas profund impresionat de ce fac unii oameni. Au zburat cu geamul deschis, capul in jos si faceau cu mana (probabil la fel de impresionata ramane lumea si cu ceea ce facem noi -in cazul meu dj sau inregistrari- dar na, cred ca la ei e mai dificil). Zoltan Veres am inteles ca ar fi vedeta. 

Dupa concertul lui Margineanu (nu stiu de ce imi e antipatic - oricum e un artist bun), doborat de caldura, m-am retras. Am inteles ca si organizarea a lasat de dorit, fiind anuntati mai multi participanti care nici nu au fost prezenti. 

Cert e ca mi-a placut. Asta mi-a adus aminte de aptitudinile fiecaruia. In urma cu 2-3 ani Romania a achizitionat cateva avioane f117 de la americani, care au trimis cativa piloti pentru a le arata romanilor cum se manevreaza aparatele. O televiziune le-a luat interviu, si specificau si varsta pilotilor: intre 24 si 26 de ani. Cam de varsta mea. Eu nu am nici carnet de conducere, altii zboara prin atmosfera :) 

Mai jos cateva fotografii facute de colegul meu Radu Ungureanu: