Thursday, June 2, 2011

Film- The Priest

A trecut ceva timp de cand n-am mai scris despre un film. Nici nu am mai vazut vreunul. Ce mai adormeam pe la televizor. Aseara m-am incumetat sa ma duc la cinema, la Plaza Mall. E ok din punct de vedere al salii. Sunetul in schimb lasa de dorit. Sunt convins ca nu asa trebuie sa se auda. Revin (o sa o fac cu fiecare ocazie) asupra teorie ca noi nu vedem/auzim filmele asa cum sunt ele distribuite in alte parti ale lumii (sau tara de originie). Deci se cheltuiesc o galagie de bani cu producerea/distribuirea unui film, platim alta galagie de bani pe bilet (30 ron - 3D) ca sa avem parte de ... ? 

Am mai remarcat faptul ca urmatoarele filme ce urmeaza sa apara sunt SF-uri. Daca tehnologia permite, si trebuie?

Alta problema o am cu traducerile. N-au nicio treaba unele. Cel putin la "Rise of the planet of the apes". Candva o sa ii iau de urechi rau de tot pe unii. Si traducerea filmului "Priest- Razbunatorul" ??? Sa revenim...

Nu ma asteptam sa fie cel mai bun film. Nici nu vream. Vream ceva actiune, sa fie si interesant si sa nu-mi solicite prea mult mintea. Exact asta am gasit :) Intr-o lume in care oamenii au invins in razboiul purtat impotriva vampirilor, acestia din urma fiind tinuti sub control in rezervatii. 

Arma omenirii au fost "preotii", asasini instruiti de biserica si dupa razboi lasati deoparte, uitati de lume. Cumva se rupe filmul (expresia) cand un atac asupra unui orasel din afara "Oraselor" (locul unde erai sub protectia bisericii) se dovedeste a nu fi intamplator; iar autorii nu erau simpli "outloaws". 

Nu imi place sa povestec filmul, il recomanda atunci cand vrei niste actiune fara bataie de cap. Un pic violent. 
Ca o scena deosebita ce mi-a ramas ar fi cea de la spovedanie. Totul automatizat, computerizat. E-Spovedania :D .