Tuesday, October 8, 2013

Filminute


In primul rand puteam sa jur ca am mai scris despre asta pe blog. Si totusi cautarea a dat alt rezultat. Probabil ca am avut intentia, ori am scris in alta parte. Putin important, poate ca e mai bine ca il descoperi acum. Filminute este un festival de film online si dupa cum spune si numele, principalul criteriu de selectie este ca filmul sa aiba sub un minut.
Sa fie cativa ani buni de cand il urmaresc cu interes si am fost placut surprins sa vad si multe filme romanesti in aceasta competitie. Subiectele si temele abordate sunt dintre cele mai variate, de la animatie (care a si castigat anul trecut, film votat si de mine) pana la drama, comedie, science-fiction etc. Cateva sunt extrem de reusite, reusind intr-un minut sa cuprinda suficiente stari si emotii cat sa te lase marcat. Exemplu. 

Am si anul acesta cativa favoriti si nu stiu de ce am sentimentul ca unul dintre ei va castiga. Fara mai multe comentarii te invit sa arunci o privire sa vezi care e treaba. El se desfasoara teoretic in luna septembrie dar cum am fost prins, ma bucur ca mai sunt online si ca inca nu s-a dat verdictul. Raman cu gandul ca o sa particip si eu candva in viitorul apropiat. De fapt, e o promisiune. 
Cum se spune, vizionare placuta.

www.filminute.com