Wednesday, July 6, 2011

Transformers 3 Dark of the moon (fara D)

Dupa "Priest", am zis ca filmele 3D imi obosesc mult prea mult ochii si mintea asa ca o sa raman la cele normale. Sincer, nici HD-ul pe care il emit anumite televiziuni nu imi place, dar asta e alta poveste, cu alta ocazie.

Am ales acelasi cinema Patria, un cinematograf de care ma leaga multe amintiri, cum ar fi cozile infernale care ajungeau pana la MeC pentru bilete la "Star Wars" in '99 (iti luai pentru a III-a zi) sau inghesuiala si imbranceala de la "Titanic" (am avut bilete in primul rand de la balcon), regiile nasoale ale unor cascadori la premieara "Armaggedon" si lista poate continua... Raman dezamagit cum a reusit sa fie atat de neprimitor. E ditamai cinematograful in centru capitalei. Potential maxim. Bad management, again, another topic. Totusi e bine ca nu sunt 3D- uri (au mai facut o sala separata pentru asta).

Despre film nu o sa ma apuc sa povestesc. Este mai ok decat partea a II-a, dar nu se compara cu primul. A fost usor ambiguu, la un moment dat incurcand personajele, mai exact robotii intre ei, cat si rapiditatea secventelor care s-au desfasurat. Fiind destul de lung, parca prea a comprimat anumite lucruri.

Si am vazut si destule lipsuri, atat in dialog cat si in interpretari. Ca intodeauna, John Torturro e magnific. Si nu ai cum sa nu apreciezi efectele speciale pe care sincer, nici imaginatia mea nu le concepea. 

Ceea ce ma framanta un pic este povestea, cumva rapid facut si aruncat pe ecrane. Exista o teorie (conspirationala) pe seama asta, si nu pot si eu sa nu ma intreb daca nu cumva toate filmele astea gen "Transformers", "Battle for Los Angeles" etc sunt vre-o pregatire pentru ceva ce ar urma sa se intample in viitorul nu foare indepartat. Oficial, recunoscut de N.A.S.A. au fost 13 oameni care au pasit pe Luna (Buzz Aldrin, al II-lea om care a pasit dupa Neil Armstrong joaca si el in film), cu toate ca lumea nu stie decat de 2. Ciudat un pic, nu? Hollywood-ul mai pregateste cateva filme pe tema asta. Un sambure de adevar tot ar trebui (teoretic) sa fie si pe acolo. Adevarul suprem este ca e o paine foarte buna de mancat.

A, si nu mai apare Megan Fox. E alta, e ok si aia... NOT!


Iar vocea lui Sentinel Prime (un personaj nou) e nimeni altu(a) decat Leonard Nemoy, aka mr. Spok. Star Trek ppl know.



 

Ca bonus, ca m-am interesat, de omul din spatele lui Optimus Prime.