Monday, January 24, 2011

Trailer: Sucker Punch by Zack Snyder


Zack Snyder este cunoscut pentru filme "300", "Watchmen" si mai nou animatia asta cu bufinitele pe care nu am vazut-o.

Imi place ceea ce face. Stie sa se joace la culori. In principiu alea care imi plac mie si probabil ca este regizorul meu preferat (are prea putine filme la activ ca sa nu contest asta- si mai ales ca trebuie sa aiba si un rateu, pana atunci :P).

Cand am fost la "Season of the witch", inaintea filmului a rulat trailerul urmatorului sau film "Sucker Punch" ce urmeaza sa apara anul asta.

Si mi-a placut. Raman uimit de ce filme au ajuns astia sa faca. Nu stiu exact de unde a venit ideea, din ce am inteles cumva dintr-un anime. Si nici toti actorii nu am reusit sa ii identific (ma uit pe imdb dar tot prima impresia la figura lor conteaza).

Ceea ce imi place probabil cel mai mult este ca actiunea se petrece in imaginatia personajului. Isi elibereaza mintea, constiinta. Asa, poate fi mai libera incarcerata decat sunt oamenii din afara inchisorii. Ok, gagica are probleme, e clar. Dar cred ca in lumea in care traim, in anul 2011, avem nevoie sa traim aventuri asemanatoare in mintea noastra. Sa ne eliberam si noi un pic. Nu joc WOW, deci raman cu imaginatia.