Saturday, August 4, 2012

Film: The Dark Knight Rises

M-am gandit un pic daca sa pun in titlu (sau nu) si subiectul articolului, film. Pentru ca, legenda cavalerului negru se incheie apoteotic. Ultima parte a trilogiei semnate de Christophor Nolan (nici pe departe de a se incheia -mark my words-), inchide un cerc al epopeii a ceea ce inseamna Batman

Readus in prim plan acum aproape 10 ani, super-eroul preferat al tuturor a spart bariere impuse doar de faptul ca pana la Begins nimeni nu s-a gandit sa trateze un asemenea film cu seriozitate (si daca cineva imi spune de Tim Burton, drop it, pls). Rezultatele sunt bine-stiute. Nu o sa raman prea mult asupra sa. Recomand cu cea mai mare incredere vizionarea acestui film. De spus s-a cam spus tot ce era. As ramane un pic asupra aspectului de "bunatate" a oamenilor in care crede si incearca sa transmita acest mesaj regizorul filmului. Aplicabil si in viata noastra de zi cu zi, mai ales la vremurile acestea. Daca ar fi sa apar vreodata pe TCM la "scena mea memorabila dintr-un film" probabil ca m-as opri la The Dark Knight, atunci cand pe cele doua vapoate, unul de oameni obisnuiti, altul de detinuti, puterea de a supravietui cu pretul vietii celor de pe celalalt vapor statea in mainile fiecarei parti.

 Sunt fan de mic si nu aveam de gand sa las nemarcat pe blog aparitia. Asa ca, go to cinema!

Iar ca o paranteza, pe primul l-am vazut pe DVD. Singura sala de cinema decenta in care te puteai duce la vremea respectiva era la Mall Vitan (singurul de altfel). Pe al II-lea l-am vazut la Cinema Pro. Aparusera intre timp n sali de cinema in noi complexe comerciale construite. Iar pe al III-lea (subiectul articolului) l-am vazut la iMax. Anumite aspecte din viata noastra s-au schimbat semnificativ iar noi le-am luat ca "de bune". Sa meditam un pic asupra acestui subiect.