Saturday, February 4, 2012

Ziua Indragostitilor la Venetia

Venetia ar trebui sa fie un oras plin de romantism. Am fost acolo acum 10 ani intr-o excursie din care nu am amintiri chiar placute. O firma prost organizata a reusit sa strice ceea ce trebuiau sa fie 10 zile de vis. Asta se intampla cu putin inaintea valului de migratie romanesc in Peninsula. Am reusit sa vizitez palatul Dogilor si sa hranesc porumbeii. E un oras destul de scump pentru a-ti putea permite prea multe chestii. Cu siguranta totusi e unul dintre locurile pe care trebuie sa le vezi. Si banuiesc ca e si mai frumos daca esti cu persoana iubita. De "traditionalul" Valentine's Day, F64 te trimite acolo. Toate aparatele de fotografia compacte Cannon (sunt super tari, am avut si eu unul care a facut  buf; si destul de accesibil) achizitionate in perioada 1-14 februarie de la F64 participa la tombola. Mai multe detalii pe pagina oficial a promotiei. Pot spune doar mult noroc.

Acum, daca tot veni voba, de ceva timp vream sa discut de experienta F64. Cred ca are legatura cu vanzarile (as in sales), domeniu de care m-am preocupat in ultima vreme. Daca faci niste cautari, vei gasi locuri de unde aparent poti cumpara mai ieftin. Price.ro e un site pe care-l mai consult  cand vine vorba de "electrocasnice". Aparent, pentru ca, dupa cum m-am exprimat, e vorba de o experienta. Cum intrii in magazin esti intampinat de cineva care ofera rabdarea necesara pentru a raspunde celor mai idioate intrebari pe care le ai in legatura cu un aparat. Se prezinta asa cum ar trebui toti comerciantii sa se prezinte. Mai ca iti pare rau cateodata ca nu ai bani sa cumperi. Banuiesc ca si serivce-ul pe care il ofera dupa achizitionare este la fel de promt. Daca cineva are impresia ca in 2012 iti cumperi orice fel de aparat electric (laptop, telefon, aparat foto, xbox) si nu va face la un moment dat o figura se insala. Amarnic. Si nu cred ca restul magazinelor sunt la fel de dedicate ca astia. Iar daca te-ai gandit sa-ti iei aparatul din State (orice electronica e mai ieftina acolo) .... Vorbim de vanzarea unei experiente pe care F64 (si Emag ar intra in categoria asta) a desavarsit-o.

Ca un bonus, avand in vedere ca e ultima zi. Celor interesati, am o husa pentru un aparat compact Cannon care mi-a ramasa de la al meu. Baga un mail daca esti interesat!