Sunday, February 26, 2012

TED: Drew Dudley: Everyday leadership


Leadership-ul asta e un termen destul de modern ce a intrat in vocabularul nostru (asa cum l-am auzit eu) nu de foarte mult timp. El se refera la oranizarea fiecarui om si incercarea sa de a oferi ce e mai bun din el. Inconjurat de atata informatie pare din ce in ce mai greu sa reusesti, uneori chiar coplesitor, iar asta te trage de multe ori inapoi. Ori, leadership-ul asta nu se refera la a conduce companii, tari sau campanii militare, ci a pune piciorul in prag si a te face pe tine propria autoritate. Sau cel putin asa il vad eu. Cu totii chiar avem un impact asupra altora, si chiar nu ne dam seama de cat de mult putem influenta. Mai ales in domeniul muzicii, de unde pot da n exemple concludente. Trebuie sa constientizam lucrul acesta si sa fim usor prudenti, pentru ca nu am vrea sa transmitem mesajul gresit, si nu am vrea sa creem o imagine diferita a ceea ce suntem (cu toate ca altii pe asta se bazeaza). 

Un exemplu mai concludent dedus de la acest filmulet, cu toate ca e fictiv, ar fi relatia dintre Kareem Said si Lemuel Idzik din probabil cel mai tare serial din toate timpurile, Oz (o sa fie cat de curand un articol). O simpla discutie petrecuta cu mult timp determina actiunile celuilalt din viitor, actiuni ce pot avea urmari nu tocmai placute.