Wednesday, August 10, 2011

Concert: Bon Jovi live at Madison Square Garden (2008)

Impreuna cu GSP candva prin iulie, inaintea concertului pe care l-a sustinut la Bucuresti (la care nu am ajuns) a fost distribuit un dvd cu spectacolul sustinut in 2008 la Madison Square Garden in New York. Abia in seara asta am apucat sa-i dau un play.

Nu poti compara experienta unui show adevarat, dar pot spune ca a fost cea mai apropiata de live. L-am consumat intens. Ca o curiozitate, am vazut ca nici la Bucuresti nu a cantat Queen of New Orleans, una din piesele mele preferate (am totusi impresia ca ea e scoasa solo, de catre solistul trupei, Jon Bon Jovi :D si ca nu face parte din discografia trupei -ramane de verificat) . In rest...

Despre trupa Bon Jovi numai laude. Am spus-o mereu, e singura care a avut hit-uri/imnuri in anii '80, '90 si 2000. Mergand pe acesasta progresie, ma astept ca si acum pentru perioada 2010-2020 sa mai tranteasca o piesa care va ramane. 

Mi-a mai placut ca si-a adus aminte pe unde statea cand era in public la concertele Elton John, Bruce Springsteen sau David Bowie. Si cum a fost primul concert pe aceeasi arena, in deschiderea ZZ Top. Si-a adus aminte cum a fost arestat de politie, incercand sa vanda afise pentru banii de bilete. 

Mi-a mai placut de tobosar, a fumat mai tot concertul. 

Cred ca se mai gaseste la tarabele de ziare. Recomand.