Sunday, March 6, 2011

TED- Benjamin Zander on music and passion

Probabil cea mai tare prelegere ever! Cel putin pentru mine. Am vazut-o in urma cu 2 ani (atunci cand a aparut...2008? 3ani deja?) dar nu am salvat-o a. Si nici numele respectivului dirijor nu l-am retinut. Cum e duminica, ma bucur nespus ca pot sa impartasesc aceasta experienta. Am avut placerea sa o re-urmaresc si m-a coplesit ca prima oara. Am incercat sa ii pun si subtitrarea, nu stiu daca merge dar poate fi setata manual din player. Sper ca un volum cat mai mare de oameni sa o urmareasca.
Are si o concluzie, pe care o voi spune aici: sa incercam sa nu spunem lucruri care nu ar putea sa tina locul ultimelor cuvinte pe care le-am spune cuiva. PLS watch.

WAKE UP! IT'S CULTURE!

 

In alta ordine de idei, am fost la Calarasi, nice town nice ppl. E pe teava un proiect de care sunt foarte entuziasmat si sper sa iasa cat mai bine. Keep in touch. Iar pe www.avangardmiuzic.ro putem asculta niste muzica noua, ale unor oameni apropriati mie. Tot ce e pe acolo merita macar o privire ;)