Wednesday, March 30, 2011

Concert Enrico Macias la Bucuresti sambata 30 aprilie 2011


Sambata, 30 aprilie. Sala Palatului. Bucuresti. Bilete cu preturi cuprinse intre 90 si 300 ron. Pot fi achizitionate de aici. 


 
Enrico Macias, alaturi de Demis Roussos, Joe Dassin, Adamo, Chris Norman si numerosi alti artisti din acea perioada (anii '60-'70, Europa) este unul dintre cantaretii mei favoriti. Am luat contact cu muzica sa inca  dinainte de '90 si am ramas fidel stilului si interpretarii. 



 
Gaston Ghrenassia pe numele sau adevarat, nascut in Algeria, a emigrat in Franta, unde si-a dezvoltat cariera muzicala. Melodiile sale au pastrat o puternica influenta a tarii de origine. Evreu ca religie, este interpretul oficial al imnului statului Israel, "HaTikva" (speranta).


 
Una dintre piesele preferate ale bunicului meu (pe care nu am apucat sa il cunosc): "La femme de mon amie" (femeia/nevasta prietenului meu) :P (si o piesa destul de semplata prin HipHop-ul romanesc cel putin).


 
Recomand ascultarea melodiilor sale. Se pare ca a lansat si un material nou, concertul de la Bucuresti fiind parte a turneului de promovare, in cadrul festivalului muzicii franceze. Imi aduc aminte ca in anii 2004-2005 au fost cele mai extraordinare concerte pe care le-am vazut vreodata (fulminand cu Patricia Kaas) pe timpul acestui festival. Am aflat de trupe pe care le ascult si acum, am fost in multe locuri si am mai si castigat cateva concrusuri. In ultimii ani am observat ca francezii au lasat-o mai moale; poate de acum o re-lansare.