Friday, March 30, 2012

Costum si cravata

Nu sunt neaparat un fan dar consider ca este o tinuta obligatorie de cele mai multe ori. Nu neaparat costumul clasic cu o camasa si cravata clasica (plus ca majoritatea oamenilor arata dubios imbracati asa, pur si simplu nu se leaga). Cand zice "obligatoriu costum si cravata" nu inseamna orice costum si orice cravata. Am o problema aici, cand vad mai toti zdrenturiosii (pe langa care ospatarii ar putea face prezentari de moda) care se cred pulea si sulea. Nu sunt un fashion addict, de multe ori nici eu nu le potrivesc. Dar cred ca undeva prin clasele primare ar trebui predata o lectie de stil.

Ieri a aparut un pustiulica (usor tiganos - cum miros astia vrajeala si se duc direct acolo unde e mai multa) la mine in curte (stau la casa) care s-a recomandat de la PNL (verbal doar, fara legitimatie) si care strangea semnaturi pentru reabilitarea gratuita a caselor, cum au facut si la bloc. I-am spus ca am alta culoare politica si ca o sa ma interesez de proiect dar ca nu sunt acum interesat sa semnez. 1. Chiar daca era tanar, daca nu era in blugi, in niste pantofi/tenesi de se poarta acum si un pluover albastru cu fermoar (sa ne intelegem, toate urate), cu siguranta nu-l expediam asa repede (de fapt eu sunt in renovare si am scos niste saci de moloz in curte - la fiecare doua ore intra cineva ba de la Rompress, ba de la fiare vechi ba mai sti cine, sa ma interbe daca nu vreau sa-mi ia gunoiul - cumva am crezut ca si respectivul ma va aborda cu aceeasi chestiune). 2. Din discursul ieftin de vanzare pe care mi l-a tinut in vederea semnarii petitiei pentru proiect (pentru ca trebuie sa treaca pe la Parlament inainte) chiar sunt convins ca era de la PNL. Nu vreau sa jignesc pe cineva dar nu o sa pot trata vreun membru de partid ca pe un om serios. An electoral, se agita spiritele. Si cine stie la ce vor folosi semnaturile.

Concluzia: o atentie un pic mai mare la imagine! Nu e nevoie de mult.