Wednesday, January 4, 2012

La multi ani 2012 + concerte de inceput de an si o piesa noua cu DJ Em

Poate un pic mai tarziu. Am avut un articol in draft in care faceam o retrospectiva a anului care tocmai a trecut cat si promisiunile pentru cel in care tocmai am intrat. Cred ca aici se aplica "vorba multa saracia omului", asa ca, mai bine ma apuc direct de tot ce am in cap. Un sincer LMA pentru 2012. Sa fie toata lumea mai iubita si mai desteapta decat pana acum. De asemenea sa se ingrijeazsca mai mult de sanatate!

Anul incepe in forta. In acest weekend, alaturi de Omu Gnom voi concerta in trei orase din zona Moldovei: vineri 6 ianuarie in Bacau club Subway 4, sambata 7 ianuarie in Botosani club Shogun 2 iar duminica 8 ianuarie in clubul Underground din Iasi. Nu cunosc pretul biletelor dar nu cred ca va depasi suma de 15 ron.


De asemenea, in urma cu ceva timp am tras niste cut-uri pentru SickSound crew iar zilele trecute a si aparut piesa. Enjoy!

 

by the way.. am PAGINA DE ARTIST PE FACEBOOK! LIKE!