Sunday, September 18, 2011

Let's do it Romania

Nu sunt vre-un ecologist. Chiar imi sunt antipatici ecologistii (individul tipologic) si mai toti membrii ong-urilor de specialitate. Asta nu inseamna ca nu imi pasa de mediul inconjurator si de lumea in care traiesc. Exista si o expresie, "nu te caci unde mananci". Ea poate fi folosita si la figurat, dar, din pacate, exista la noi in tara niste specimene de oamei care nu au o problema cu mizeria din jur. Daca pe tine nu te deranjeaza un gunoi cand stai la masa, nu mai mergem mai departe cu discutia despre natura si cum trebuie protejata, poluare etc. 

Putem face ceva in privinta asta? Binenteles. Exista o campanie, Let's do it Romania. Treaba e internationala, dar pe noi ne intereseaza asta de aici. Pe site se gasesc toate informatiile necesare. Eu ma inscriu si chiar vreau sa ajung anul asta pe "drumul lui Traian", undeva in judetul Valcea inspre casa de la tara. E acolo o padure infecta. 

De asemenea, de vre-un an am inceput sa pun pet-urile deoparte si sa le duc la pubela galbena. Nu am avut idee cate pet-uri pot consuma (impreuna cu familia) intr-o saptamana. Consider ca e de datoria noastra, ba chiar o responsabilitate. Pentru prezent, si mai ales pentru viitor. 






In alta ordine de idei, nu vreau sa fie un blog TED asa ca o sa pun cate un video la doua saptamani. Lucrez intens la noul studio, am schimbat locatia iar de saptamana viitoare ii dam drumul.