Thursday, December 16, 2010

Californication si viitorul

Am terminat sezonul 3 din Californication, un serial de "pierdut timpul". Pe vplay, un site de streaming more or less legal. Nu o sa imi spun parerea acum despre serial, mai ales ca nu s-a terminat. Oricum recomand. Ideea e ca pe vplay te poti uita doar la un numar limitat de episoade pe zi. Dupa aceea iti trebuie cont VIP, platit. Si cat de tentat am fost sa platesc. Si acum sunt. Pentru ca imi da acces la nelimitat si viteza foarte buna la toate serialele si nu numai. Nici nu trebuie sa le descarc in calculator. Deci probabil asta e solutia, trec si eu in tabara celor care sustin ca solutie plata unei taxe lunare inclusa in abonamentul de net pentru muzica si filmele vizionate iar banii sa fie redirectionati catre companiile producatoare. Da, poate fi o solutie. Are si riscurile ei, probabil ca nu o sa fie distribuiti in mod egal, probabil ca nu ar mai fi aceleasi bugete si calitatea content-ului ar fi mai slaba dar probabil asta e viitorul. Si trebuie sa "make the best out of it". Oamenii ar trebui sa aiba acces la content mai usor, pentru ca, sa recunoastem, nu ne permitem financiar sa platim pentru toate filmele si muzica ascultata.

Mi-a mai venit o idee, nu ar fi tare ca anumite seriale sa ruleze si in salile de cinema? In fiecare joi sa zicem, la o ora anume?