Tuesday, August 2, 2016

Muzică: Panic! At The Disco: Emperor's New Clothes (29)

Adevărul e ca nu prea mai am rabdare să mă uit la multe videoclipuri efectiv, sau dacă-mi place piesa, și și atunci nu până la capăt. Cu toate astea, am fost absorbit de cateva zile de piesă în primul rând, pentru că trateaza un subiect general valabil, artistic si prezent. Noile haine ale împăratului e o poveste asupra căreia ar trebui să revenim, mai ales în zilele noastre, de adulți.

Melodia de mai jos mi-a atras atenția atunci când a intrat in autoplay. Interesantă funcție, de multe ori o scot, dar cateodată îmi place unde mă duce și e chiar amuzant cum poate pleci de la un filmuleț postat de cineva, trece pe la emisiuni tv și ajunge la așa ceva. Binențeles ca e bazat pe preferințe si pe istoricul căutărilor, dar e departe de a fi perfect sistemul.

Poate si expresiviatea interpretului, machiajul, montajul... cam tot fac un produs de succes asupra căruia m-am oprit. Am mai auzit de trupă, probabil am mai și ascultat melodii, dar nu o puteam indentificat până acum. Clipul este continuarea altuia și exploreaza o parte destul de întunecată a vieților noastre.